Gotland ♥

Ikväll har jag pratat med mamma och vi har gjort upp lite sommarplaner och JAG KAN ÅKA TILL GOTLAND DENNA SOMMAR!!!! Ni förstår inte hur glad jag är över det! Jag har alltså tillbringat flera veckor varje sommar (och vår/höst) på Gotland hos min mormor och morfar från att jag var nyfödd fram till jag var typ 17 och började sommarjobba. Sedan dess har jag fått pussla och trixa för att försöka få ihop några dagar där, och bortsett från förra sommaren då jag hann vara där över en helg var det år sedan jag var där. Men i år kan jag alltså hinna vara där, och jag hinner träffa Åsa och pappa också! BÄSTBÄSTBÄST! ♥




Imorgon börjar förövrigt min monstervecka då jag jobbar alla dagar utom fredag. Men det ska nog gå bra hoppas jag, och veckan efter det jobbar jag ju faktiskt bara tre dagar och det komer bli lyx deluxe!

Kommentarer
Postat av: Lillapister

Yeay!! Vi ska så fota och mysa!!

2012-06-17 @ 23:32:15
URL: http://eklundgren.blogg.se/
Postat av: Magnus

Nej vad kul, älskar gotland. Ska också dit i sommar! Förstår din lycka.

2012-06-18 @ 16:44:03
URL: http://hejmagnus.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0