Jag har brutit alla löften som du höll men jag gör vad jag kan, förbli evigt unga.


Igår efter jobbet så cyklade jag hem till Ida-Lisa för att äta tacos, kolla på fotboll och dricka lite. Fotbollen gick ju som bekant åt helvete, så för att trösta oss själva så drack vi lite mer, så det där med att vi bara skulle dricka lite gick ganska mycket åt skogen haha. Ida-Lisa och jag lyckas alltid att få till sådär helt jättebra spontanfestkvällar vilket är himla bra! Iallafall, vi underhöll oss själva med att hoppa omkring i lägenheten och dansa till diverse låtar, och jag har en skitrolig film på min kamera som innehåller mig, Ida-Lisa och ett skohorn (enough said ^^). Till sist drog vi iallafall ner på stan och träffade några klasskompisar, och när klockan var runt halv två så vinglade vi hemåt. Fruktansvärt bra kväll! ♥



Kommentarer
Postat av: Ida-Lisa

Haha, bäst! Vi är helt enkelt kungarna över spontanfester!

2012-06-16 @ 22:41:39

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0