Och du ligger inte tyst mer, kanske känner du äntligen något.

 
Har mest spenderat dagen med att lyssna på Anna Järvinen och Ane Brun. Det är bra musik om man vill försöka undvika ett jag-vet-inte-vad-jag-ska-ha-på-mig-för-kläder-psykbryt. Efter att jag, på riktigt, tagit ut alla kläder ur garderoben för att se om jag kunde hitta någonting att ha på mig bestämde jag mig till sist för kjol och tröja. Känns som om jag haft på mig dessa kläder ungefär en miljon gånger men orkade inte krabba mer så det fick bli detta.
 
 
Ikväll ska jag till Ida-Lisa och äta mat och sen ska vi festa. Det blir all in ikväll hade vi tänkt, så jag hoppas att det blir rolig!

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0