Stora sommarfesten!

Igår var det dags för stora sommarfesten @ Kåren! Jag, Ida-Lisa, Marie, Kelly och Catti samlades hemma hos Ida-Lisa för att äta lite tillsammans innan, och sen förfesta såklart! Egentligen skulle vi ha grillat men sen blev klockan så himla mycket och grillen skulle rengöras och blablabla så vi bestämde oss för att fixa maten imonhus istället! Vi skulle ha gjort en spritmelon, men för andra året i rad så failade den, så vi bestämde oss för att slusha den istället och hällde i lite fruktsoda också. Och alltså vet ni hur gott det blev?! Typ den godaste drinkern ever!!!! Så där stod vi och surplade direkt från kannan haha, och eftersom den inte smakade sprit alls så var den lite farlig att dricka så jag blev ganska snabbt fnissig och sådär. Sen diggade vi lite till vår nya favoritlåt "SMOKE WEED EVERYDAY", eller jag jag brast ut i sång "smeek woode everyday"! ^^ Ida-Lisa och jag hann även med att ha en liten uppvisning av vår korreografi till våran partylåt #1 "Sexy and I know it"! Kan säga att det är ungefär den grymmaste dansen ever haha. Sen blev det dags att gå, så vi drog till Kåren men när vi kom dit så hängde dom flesta utanför så vi hängde där nån timme och hade himla trevligt innan vi faktiskt gick in till själva Kåren. Fick ungefär hundra kommentarer och komplimanger för mitt hår och alla ba "Hur lång tid tar det att fixa? Är det ditt riktiga hår? Är du emo? Får jag känna?" så det var ju roligt. Sen lyckades jag och Marie på något konstigt sätt bli pussade på tre gånger av samma personer vilket bara var helt crazy haha, fattar liksom inte grejen med att alla skulle pussas igår? Alltså inte på munnen men på kinden och pannan och handen och håret och hahaha. Resten av tiden så dansade vi eller sprang ut och in på terassen eller åt hamburgare eller chillade och så. Hade iallafall en jättetrevlig kväll och träffade himla många trevliga människor, och efter att jag hämtat min cykel hos Ida-Lisa och cyklade hem var det så ljust ute att jag inte ens behövde ha cykellyse! Och när det är så ljust ute när man cyklar hem, då är det faktiskt sommar!















Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0