And then laugh about the others, Mr. Saturday.

Nästan hela dagen har jag spenderat hemma hos Marie tillsammans med henne och Ida-Lisa. Vi har haft bakishäng, jag åt sushifrullis och sen fick jag äntligen mina chokladdoppade popcorn som jag längtat efter! Vi låg på golvet och dog av skratt eftersom vi diskuterade hur olika ord lät med våra olika dialekter (vilka förövrigt är norrländska, fagerstamål och småländska), och sen bestämde vi oss för att gå till ica och hyra film så då gjorde vi det, och sen gick vi hem och myste ner oss under en filt och kollade movie.


Nu är jag hemma och jag och Ansgar har haft släckt i hela lägenheten för det var ju earth hour, och det är lättare sagt än gjort att göra (??) earth hour med en katt som kan bränna sig på ljusen. Jag fick helt enkelt vara lite kreativ och tillfälligt möblera om på kattsäkra hyllor så jag kunde ställa ljusen där, och när vi väl släkt allt och tänkt ljusen blev det faktiskt riktigt mysigt.

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0