Hold on, one more time with feeling!

Idag har jag varit himla duktig och storstädat hela lägenheten! Blir faktiskt ganska stökigt när man är sjuk, även om man typ bara ligger i sängen. Golven är dammsugade/skurade och har dammtorkar och slängt en massa sopor, så nu är det skinande rent här hemma! Känns bra att allt Ansgihår är borta nu (eller iallafall om man jämför med innan), så Anna inte dör när hon kommer hit på fredag ^^
När jag städat färdigt så blev jag dock jätteuttråkad, så då ägnade jag mig åt att tejpa om alla mina affischer som jag har på väggarna, så nu sitter dom fast mycket bättre. Och så har jag satt upp min nya The Sounds- affisch, så himla fint! Den sitter ovanför TV'n bredvid The Ark-affischen nu (Håkan, som satt där innan, fick flytta ut i hallen haha).

Nu har jag tänkt att bara sitta i min soffsäng resten av kvällen och kolla på TV eftersom jag upptäckte att det var ju faktiskt ganska mycket bra som går ikväll!

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0