Pandaparty

Igår hade jag hyrt in mig hos Marie för att ha ett litet pre-födelsedagskalas där temtat var panda! Dagen började med att Marie och jag, jättestressade pga jag var försenad, slängde ihop en liten tårta i form av en panda som blev himla fin! Sen så fixade jag mitt hår samtidigt som jag skulle visa Marie hur hon skulle fixa sitt för att också få panda; gick suveränt! Sen kom Ida-Lisa, Catti, Kelly och Sofia, och så sminkade vi oss lite och sådära innan dom gick och köpte mat och jag sminkade färdigt mig. Åt lite pizza och så fick jag födelsedagspresent; fyra små vinflaskor! Liksom, how cute? Blev även bjuden på maten så jag var happi! Lite senare framåt kvällen så åt vi tårta, kollade på Eric Nortman-klipp på youtube och jag och Ida-Lisa dog ungefär hundra gånger om haha (har det på movie men tänker inte visa här haha)! Vi hängde hemma hos Marie hela kvällen, och sen när hon blev trött så gick vi hem, eller jag och Ida-Lisa gick ut på en liten nattpromenad och efter jag följt henne hem så gick även jag hem. Fin kväll!











Kommentarer
Postat av: Mattias

CRAZY EYE CAKE!!!

2012-03-24 @ 19:08:26

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0