Please come now, I think I'm falling. I'm holding on to all I think is safe.


Idag har jag hunnit med att:
- Sitta i skolan och förbereda mig inför ett jättetråkigt och stort seminarie
- Haft 100 i puls trots att jag satt stilla på en stol
- Hatat världen och varit jättearg (är fortfarande arg) utan anledning
- Duschat i hundra år ungefär
- Målat om mina naglar, så nu är dom svarta istället för röda
- Klippt min lugg

Nu ska jag kolla på tråkiga föreläsningar inför imorgon. Funderar på om jag ska gå ut och gå; det är ju trots allt himla fint väder och det brukar ju vara bra att gå ut och gå när man är arg. Får se hur jag gör med den saken. Längtar mest tills på fredag då jag ska ha ett litet födelsedagskalas med pandatema tillsammans med mina vänner. Kommer förhoppningsvis bli jätteroligt, och jag satsar på att bli kalasfull pga det är bäst!

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0