The ones who sit and worry about getting to old.

Försöker hitta motivation till att plugga; det går sådär ska jag säga er. Försöker prata förnuft med mig själv och säga att detta är ju sista salstentan och kom igen plugga nu då! Men har aldrig varit bra på att lyssna på mig själv, och det är jag inte nu heller. Längtar hem också, fast det är bara åtta dagar kvar tills jag ska få komma hem, ska bli ungefär bäst! ♥

Åh, haha måste ju berätta vad jag gjorde igår! Var förbi Marie och hämtade min plånbok som jag glömt där så jag skulle kunna gå till skolan och hämta ut min tenta. Men på vägen till skolan så gick jag igenom stan och så tänkte jag att jag skulle kika in på Lindex en snabbis, och femton minuter senare så kommer jag ut därifrån med en bikini? Alltså, en BIKINI?!?!?! Hahahahaha! Vad är det för ålderskris jag går igenom? Alltså, här är personen som har badat ungefär fem gånger dom senaste fem åren, och dessutom gärna har en stor tunika på mig när jag väl har bikini på mig, och chansen att jag kommer bada i sommar är väl minimal? Haha, ja, om inte annat så har jag ju en fin bikini att kolla på! Får väl hänga upp den på väggen typ.


Kommentarer
Postat av: jewelry and agony

äh, det där får du ta och ändra på! hur gött som helst att köra på bikini de dagarna det är riktigt varmt ju! :)

2012-03-27 @ 17:07:30
URL: http://jewelryandagony.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0