Jag tänkte aldrig längre än ett ögonblick i sänder.

Har hängt i Eskilstuna hela dagen idag. Dock var det inte så farligt tråkigt som det brukar vara eftersom vi gick redan vid tjugo över tio från första föreläsningen (pga att den var totalt värdelös) och gick och satte oss i solen och åt glass istället! Mycket trevligare. Efter några timmar i solen så gick vi tillbaka till eftermiddagsföreläsningen som vi hört skulle vara bra. Det var den inte, utan gästföreläsaren tillbringade de första 75 minutrarna med att typ göra reklam för SÖS och hur bra det var att jobba där... Så när vi fick rast gick vi och väntade på bussen istället och sen åkte vi hem! Eftersom jag tillbringat några timmar i solen idag har det naturligtvis poppat upp några fräknar på mig... Dessa fräknar, förstår inte varför de envisas med att komma fram varenda gång det blir vår/sommar och sol ute? Go away liksom!




Och imon ska jag hänga hela dagen i skolan och jobba på vår grupp-hemtenta. På onsdag ska jag ha en "Utvärderingsföreläsning" (vad det nu är?) och sen på kvällen åker jag till Stockholm tur och retur och lämnar Ansgar till Mattias som ska passa honom medan vi åker till Norrland; vilket vi gör på torsdag! Woop woop, kommer bli så himla roligt!

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0