Det räcker med att jag är den förste som du tänker på när du vaknar och känner dig ovanligt grå.


Har varit i skolan hela dagen idag. Ej kul. Marie och jag roade oss istället genom att gå och kolla på ett par mycket knepiga tavlor som hänger längs en hel vägg på skolan. Mycket roligare.

Har tänkt att jag ska börja packa inför vår Norrlands-resa. Tänker att jag inte vill stå och stressa med det imonkväll så kan likagärna börja nu ikväll. Vi har iallafall varit och köpt färdkost idag i form av godis och mackor. Som tur var kunde Ida-Lisa ta med sig mitt godis hem till henne så nu kan jag inte äta upp det innan vi åker, haha!

Kommentarer
Postat av: Marie

De där tavlorna är dock himla awesome!

2012-03-13 @ 21:29:42
URL: http://fridolfsson.blogg.se/
Postat av: Lillapister

Åååh! Ta många många bilder så jag få se sen! Är jätte avis!!! Haha, sikken tur att du har Ida-Lisa, som kan ta hand om ditt godis ;)

2012-03-14 @ 17:21:15
URL: http://eklundgren.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0