With every bubble she sank with her drink.

Idag har jag gått på stan med Ida-Lisa, Catti och Kelly, så himla mysigt! Jag råkade även spruta insmörjningskräm i ansiktet på mig själv när vi var på Åhléns, haha... Köpte iallafall en svart klänning, ett par strumpbyxor, en tröja från H&M och en från Monki, en laserpekare till Ansgi och sen lite skoskavsgrejer. Mina skoskav har börjat bli bättre nu, så kan ha på mig andra skor än bara mina joggingskor (haha tack och lov för det!). Just nu sitter jag och funderar på vad jag ska ha på mig imon när jag ska på fest, och vad jag ska ha för frill. Tror att jag ska ha denna frillen (alltså lite halvtupperat typ), och så funderar jag på om jag kanske ska ha på mig klänningen som jag köpte idag, men jag lär väl hinna ändra mig ungefär tusen gånger innan imonkväll! (Visar bilder på det jag köpt sen, ska bara färga håret först!)

Ansgars laserpekare gick sönder för typ två månader sen, så vi har varit utan sen dess vilket han har tyckt varit himla tråkigt. Så när jag kom hem idag blev han ju eld och lågor när jag tog upp den och började lysa med den och sprang runt här som en liten tok och jagade, snuttis liksom! Sen blev han trött, så nu ligger han på loftet och sover! ♥


Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0