Den som dör får se.

Har haft en ganska chill dag idag. Vaknade av att Ansgar hoppade upp i sängen lite innan kl. tio och var sådär gossugen och kelig och pussig så när jag väl kelat klart med honom var jag pigg. Då bestämde jag mig, eftersom det var så himla fint väder, att gå ut och gå en runda så då gjorde jag det. Dessvärre har jag bara tråkiga rundor att gå här i Västerås; antingen går jag runt ett ganska stort "lägenhetskvarter" där jag bor, eller så går jag till skolan och tillbaka. Bra promenadavstånd men tråkiga rundor liksom. Fast det funkar när det är fint väder, typ.


Och sen när jag kom hem så åt jag frullis och sen så satte jag igång med att skriva och ändra lite på C-uppsatsen och det har jag gjort fram tills nu, så nu ska jag ta ledig och krypa ner i soffsängen och dricka te hade jag tänkt. Och sen måste jag välja kläder tills imon också, det är viktigt! Om jag inte väljer och lägger fram kläder kvällen innan så får jag panik på morgonen och vet inte alls vad jag ska ha på mig haha, skitlöjligt jag vet. Men det tar inte så lång stund att lägga fram det kvällen innan, så det är värt det för att slippa lite morgonpanik.

Lite såhär ser det iallafall ut när jag C-uppsatspluggar; en massa papper och lappar och skrivande.


Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0