Today is a good day.

Började dagen med att gå ut och gå eftersom det var så himla fint väder, sen gick jag hem, åt frullis, cyklade upp till skolan och lämnade en bok (och så sprang jag även på Ida-Lisa och Marie som var där) och därefter cyklade jag ner till stan och köpte vin till siesta! Resterande timmar av dagen har jag spenderat på en bänk i skuggan och läst ut boken som jag började läsa igår! Tänker lite såhär att jag passar på att läsa vanliga böcker nu när jag inte har skolböcker att läsa, för när jag har det så orkar jag aldrig läsa böcker för skojs skull.
Om en timme ska jag vara hos Marie tillsammans med henne, Ida-Lisa och Catti och så ska vi ha lite festivalplanerande och bestämma vilka låtar som ska få brännas på skiva och vilka som inte ska det. Om precis en vecka så sitter jag på siestacampingen, antagligen med ett glas vin i handen, och jag bara längtar så himlahimla mycket!

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0