We've got the right to live, fight to use it.

Inatt spenderade jag väl ungefär 95% av tiden med att drömma om att jag hade vägglöss, vilket resulterade i att jag vaknade upp i panik klockan tio imorse och började städa som en galning. Nej, jag vet att även om jag hade haft vägglöss hade det inte hjälpt att städa; men nu har jag inte vägglöss, utan en himla ren lägenhet istället vilket är mycket bättre! Eftersom jag hade energi kvar efter att ha städat så gick jag först förbi skomakaren och fixade mina skor, och sen gick jag ut och gick en i typ en timme.

Har så mycket energi nu och livet är så fint! Har bara lite ont i mitt kattmammahjärta eftersom Ansgar på onsdag ska åka hem till min mamma och syster och bo där tills efter jag har varit på siesta= 2,5 veckor! Kommer ju bli jättetomt här hemma, men vet ju att han kommer att ha det superbra och det är ju det som är det viktigaste! ♥

Kommentarer
Postat av: Koi

Naaawe :D haha, upplever det varje natt :')

2012-05-12 @ 19:01:32

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0