Jag tror du söker efter mer än du ser, men jag ser att du ler och jag tror att du tvivlar.


Har hängt i parken idag. Det har varit ungefär tusen grader ute; alltså alldeles för varmt för mig. Misstänker att min kropp inte är så bra på det där med att reglera värme. Iallafall. Hängde först i parken tillsammans med Catti och Kelly, men efter ett tag kom även Marie och Ida-Lisa och gjorde oss sällis. Tydligen har gräset bestämt sig för att börja blomma vilket resulterade att jag inte kunde vara i parken i mer än ungefär fem minuter innan min näsa var helt igensvullen. Tack tack... Vi hann iallafall planera hela fredagen då vi först ska äta frullis tillsammans och sen ta en liten shoppingrunda, för att sedan festa på kvällen! Liksom, kan en fredag bli mer perfekt?



Haha, ser ni skillnaden mellan min och Cattis arm? Ja, behöver ju inte säga vilken som tillhör mig ^^

Och idag har även min lite för dyra klänning som jag beställde för någon vecka sedan kommit. Var så himla rädd att den inte skulle passa så vågade inte prova den först, men sen så gjorde jag det och den passar perfekt! Har bestämt mig för att ha den på fredag och nu återstår det bara att se vilka skor jag ska ha till. Är så pepp på fredag att jag inte riktigt vet var jag ska ta vägen!

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0