I fredags!

I fredags var det dags för fest! Vi träffades hemma hos Ida-Lisa klockan fem (eller ja alla utom jag pga kom för sent haha). Vi satte oss på hennes gräsmatte och grillade, lyssnade på musik, drack cider pch pratade. Efter ett tag kom Calle, som också går i vår klass, och joinade. När vi ätit klart tyckte vi att det var dags att göra piggelindrinkar eftersom det är så himla gott, och sen så började vi måla oss med våra uv-lysande färger eftersom det skulle vara lite uv-ljus på Kåren! Kelly och jag gick lite wild and crazy med min kamera (som för övrigt är ny!), och hade jätteroligt. Sen började det helt plötsligt att regna så då gick vi upp till Ida-Lisa och fortsatte festen där, och då dansade vi lite och jag fick dansa till kent och Catti&Calle gjorde någonslags pardans som såg jätterolig ut haha. Helt plötsligt så hade Calle beställt en taxi eftersom det fortfarande regnade så då fick alla bråttom och sprang ner till taxin och så hamade vi på Kåren. Jag råkade spruta solkräm i ansiktet när jag skulle visa för vakten att jag hade en flaska med mig in men att det bara var solkräm i den, haha. Första låten som spelades när vi kom in var Håkan Hellström och jag ville dansa, men alla skulle på toa men så bestömde sig Kelly för att dansa lite med mig så det gjorde vi. Och sen vet jag inte riktigt vad vi gjorde, men vi dansade väl mest och sprang runt och var ute och pratade med folk och dansade lite igen och satt och pratade och sen var det slut på kvällen. Vi bestämde oss för att vi skulle ner på stan och äta lite nattmat, så Ida-Lisa och jag gick hem till henne och hämtade våra cyklar. På vägen hem till henne tyckte jag att det var en himla trevlig grej att stå i ett träd och posa, och Ida-Lisa tappade ut ungefär 3 meter folie när hon skulle fixa potatisgratängen haha. Sedan cyklade vi ner på stan i raketfart och träffade Kelly och Catti på McDonalds och så satt vi där och åt tills det hade blivit ljust ute och då bestämde jag mig för att cykla hem!
















Kommentarer
Postat av: amanda

Får man fråga vart du hittat klänningen? Så himlahimla fin var den!

2012-05-28 @ 18:45:52
URL: http://lindbloms.devote.se
Postat av: Agnes-Elise

Svar: Aw tack! Ska du säga snygging! :D

Bra att du köpte den klänningen den är ju helt underbar!

2012-05-28 @ 20:53:16
URL: http://strawberrywine.webblogg.se/
Postat av: sofia

åh gud vilken perfekt pandaaa

2012-06-03 @ 23:49:33
URL: http://zoner.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0