Regn slickar hela staden som en fuktig kall tunga.

What's up med att alla typ "ÅH VARFÖR ÄR DET SÅ TRÅKIGT VÄDER IDAG, REGNIGT OCH GRÅTT?!?!?!". Vill typ ba "håll tyst det är ju världens mysigaste väder!!!". Jag älskar sånt här grått, tungt och regnigt höstväder. Det är mysigt både när man är inne och när man är ute. Det är liksom ett mjukt väder, typ som vaniljmilkshake. Det är ju också sådär mjukt och runt. Det här gråa vädret känns tryggt och omslutande, gör mig lugn. Jag blir glad om jag vaknar och ser att det är sådär grått ute. Om jag däremot vaknar och det är sol ute känner jag typ bara "faaan". Det är så ljust och stickande och klart och det känns bara som om att folk blir så stressade när det är sol för att man "ska ut och ta tillvara på dagsljuset" och blablabla. Nej, tacka vet jag grått, lugnt, tungt och regnigt höstväder!

Kommentarer
Postat av: Mattias

Du är konstig :-P

Svar: Nä, det är alla andra som är konstiga! :p
Cheapo

2012-11-23 @ 07:56:52

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0