There's more than this if you open up your eyes.

Yo! Har försökt mig på att piffa upp min blogg med lite julstämning vilket resulterade i lite tattiga stjärnor på headern. Jaja, det är ju rött iallafall och stjärnor är ju fint, plus att det är första december imorgon!
Idag har jag varit på praktiken och gosat sönder med en svart liten mops, och så har min handledare sagt att hon ska ta med sig sin jack russel till jobbet näsa vecka och jag ska få passa henne och gå ut med henne på rasten och så, DÖR!<3
 
Nu har jag laddat upp med pepsi max och ska jag försöka göra klart min tenta för ska gå upp med den till skolan imorgon innan vi ska kolla på "så mycket bättre". OCH DET ÄR MAJAS TUR IMORGON KOMMER BLI SÅ FUCKING BÄST! Jag hoppas alla kollar imorgon!

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0