I've got thing for major crises, total fuck ups are what my life is all about.

 
Ikväll ska jag försöka att hitta motivation till att skriva min seminarieuppgift till seminariet som jag har på måndag. Igår lyckades jag bara skriva en halv mening, vilken var "Min patient "Lars"...", så det var ju inte så innehållsrikt. Jag vill egentligen absolut inte skriva det men måste ju pga det är ju obligatoriskt. Och sen måste jag skriva en hemtenta som ska in på tisdag som jag inte ens har börjar på. Det går bra nu... Eller inte. Praktiken går iallafall väldigt bra och jag trivs och funderar mer och mer på att söka jobb där. Känns bara lite konstigt att söka jobb på ett ställa där jag haft praktik men ja, får se.
 
Vill så himla mycket saker nu och här är några av dom:
- Vill bara ha fredag nununu för då ska jag klä ut mig och dricka vin för det är halloweenfest på Kåren och jag och mina vänner ska på sittning innan och sittningar är ju alltid awesome så kommer nog bli helt fantastiskt!
- Och så vill jag gärna ha lite ordning i min lägenhet och hoppas att jag kan få det snart för nu har jag haft oordning alldeles för länge tycker jag.
- Ett stabilt humör hade inte heller skadat då det numera är värre än en berg- och dalbana och jag liksom bara åker med utan en chans att kliva av eller hejda farten.
- Men allra helst skulle jag ju vilja ligga nerkrypen i en soffa och bara mysa och kolla på movie med nån och äta popcorn och såntdär för det ska man ju faktiskt göra på hösten. Nu är ju snart hösten slut så antar att jag nog inte hinner med det...
 
Ni ser ju hur fantastiskt pepp jag är på att skriva den där jävla seminarieuppgiften. Önska mig lycka till och sådär. Usch och fy...

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0