Mammas 5.0 -uppdateringsfest

Tänkte visa lite hur det såg ut i lördags när mami hade sin uppgraderingsfest!
 
Först så blandade jag och mami välkomstbålet (747), sedan kom gästerna och dom minglade lite och gick sedan ut på lite tipsrunda.
 
 
Lilla mami! ♥
 
Jag och mina syskon ♥
 
Sen åt vi mat, och jag drack ganska mycket vin eftersom jag visste att jag skulle dansa sen. Jag dansar som sagt aldrig nykter!
 
Efter maten så var det dags för Annas kompisar band (The Watts) att spela. Just ikväll spelade dom ingen av sina egna låtar utan spelade bara covers i form av Broder Daniel, Kent, Håkan Hellström och Johnossi! Förstår ni hur fantastiskt kul det var att vara sådär perfekt vinfull och bara glida omkring på golvet i platåskor och dansa till ett liveband som spelar musik som jag ALDRIG annars får höra när vi är ute! Jag (och min lilla familj) tog minst sagt tillfället i akt.

 
Sen så dansade vi resten utav kvällen och vid 02 gled jag hem och somnade!

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0