And it's hard to dance with a devil on your back.

Idag har jag gått första dagen på min första praktikplacering i sista terminen. Det gick bra, tog två blodprov och det funkade med en gång. Kändes bra med tanke på att jag inte tagit blodprov sedan i november förra året typ. Annars har jag faktiskt inte gjort så mycket. Lyckats micro-somna på ronden som jag ungefär gjort hundra gånger innan när jag har sovit förlite natten innan. Ni vet när det är helt omöjligt att hålla ögonen öppna och dom liksom går i kors om man försöker men man måste ju vara vaken för jag kan ju inte somna när vi har rond hahaha... Dock blev jag piggare efter kl. 10, så det kändes ju bra! Hatar när jag blir så trött att jag somnar ståendes (ja, jag kan verkligen göra det).
 
Fick sluta 1,5 timmar tidigare, så nu är jag hemma och håller på att tvätta. Ska gå ut en långpromenad sen ikväll ska jag kolla på sista avsnitten av "Once upon a time" och sen läsa på lite mer om vad det är för uppgifter/seminariegrejer jag ska göra på den här placeringen.

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0