No one is completely faithful

Haha, idag på praktiken var det någon som hade slängt min tomatsoppa som jag hade tänkt att äta till kvällsmat :( Snacka om att jag blev snopen när jag skulle hämta den i kylskåpet och den inte stod där. Jag fick iallafall ta en annan tomatsoppa från vårt patient-kylskåp, och den hade till och med krutonger att hälla i= lyx!
Nu är jag hemma och har tänkt att gå och lägga mig snart. Börjar sju imon och känner mig ganska trött så tänker att dte är ju inte fel att gå och lägga sig i tid då. Måste bara slänga ihop en matlåda inför imon (och den hoppas jag att ingen slänger!). Tänker typ bulgur och falafel eller nått. Good stuff!

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0