Söndag

Hej hej på er denna söndag!
 
Idag är jag förkyld. Alltså, jag har varit förkyld sen i torsdags kväll men inte mått direkt dåligt av det utan bara varit lite täppt i näsan och hes, men idag mår jag lite sämre (med betoning på LITE). Är mycket mer snörvlig än vad jag varit föregående dagar + att jag känner av en begynnande förkylningshuvudvärk långt bak i huvudet. Jaja, det gör egentligen inte så mycket. Det finns ipren och alvedon så jag ska nog klara av en vecka till på praktiken!
 
Idag måste jag göra skittråkiga saker som att städa, diska och skriva uppgiften till seminariet på onsdag. Är inte alls sugen. Men tänker att om jag diskar undan lite snabbt (lättare sagt än gjort då jag har disk över precis hela diskbänken), dammsuger av lite och gör så mycket jag kan på uppgiften så kan jag vara klar om några timmar. Och då har jag några lediga timmar kvar på denna söndag att göra vad jag vill på. Sounds like a plan!

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0