Tur och retur till Göteborg

Idag har jag spenderat åtta timmar på ett tåg till och från Göteborg för att hämta hem min lilla Ansgar. Eftersom mami och Anna skulle upp och hjälpa Martin att flytta fåtöljer kom jag igår på den geniala idén om att dom skulle ta med sig Ansgi upp och så kunde jag komma och hämta honom där. Så jag fixade snabbt sista-minuten-biljetter och imorse kl. 08:10 satte jag mig på tåget (bakis och trött, men sov hela resan) och kom fram till Göteborg runt tolvsnåret. Eftersom mitt tåg inte gick tilbaka förens kl. 14 så hann vi med en liten frukost på Centralen, så himla mysigt!
Och Ansgi har varit så duktig och inte klagat en enda gång utan bara sovit så lugnt i sin bur. Är så stolt över min lilla skrutt, och ni kan inte ana hur glad jag är att han äntligen är tillbaka hos mig! (Okej, jag har bara varit utan honom i två veckor, men jag var inställd på att jag inte skulle få träffa honom förens i Oktober igen så detta är ju så himla fint!). Ska pussa på honom hela kvällen!
 



Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0