You see the world in black and white; no colour or light.

 
Var bara i skolan i typ en timme idag och sen cyklade jag hem. Kände att det var bäst så pga var trött och på alldeles för dåligt humör, haha visste inte om jag skulle bli skitförbannad på någon eller börja gråta. Och föreläsningen var ändå den tråkigaste ever typ så kände att jag lika gärna kunde ligga hemma och kolla på "True Blood" och "Once upon a time" och mysa med Ansgi.
 
Nu har jag och mina vänner även kommit fram till vad vi ska ha för tema på halloween, och det kommer nog bli himla bra! Jag måste dock plocka ihop min egen lilla outfit, istället för att köpa en färdig, eftersom den karaktären som jag ska vara bara har tajta byxor på mig och ALDRIG I LIVET att jag sätter på mig ett par sådana haha!

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0