12/4

Igår hade jag en välbehövlig eftermiddag och kväll tillsammans med Ida-Lisa och Kelly. Vi hade bestämt oss för att äta ute och unna oss riktigt god mat så vi gick till Tabazco. Jag beställde in världens godaste kikärtsbiff med nån paprika- och tomatsås. Till efterätt tog vi alla tre en chokladbrownie med kaffeglass. Jag som hatar kaffe älskade konstigt nog glassen haha? Vi satt iallafall länge och väl och pratade och skrattade en massa. Jag ville ta en drink men då Ida-Lisa skulle upp och jobba dagen efter och Kelly körde bil så kunde ingen av dom dricka så då tog jag inte heller nått. Vi planerade iallafall lite när vi ska kunna ses tillsammans senare och vi har bokat in ett utgångsdatum. Vi har även planer på att åka till Stockholm och shoppa samt att vi i vår/sommar ska hänga sjukt mycket i parken efter jobbet. Känns så bra att det ändå finns några dagar som vi kan ses och vi måste liksom ta vara på dne här sommaren känner jag. Göra den till en utav dom bästa.
 
Idag så har jag varit på utbildning. Eller rättare sagt, jag var på halva och sedan gick jag hem. Anledningen var att jag var så sjukt trött att lyckades microsomna säkert 30 gånger under förmiddagen. Var tvungen att gå på toa (läs gå in och sova fem minuter) mitt i föreläsningen. Alltså jag hatar att dte är såhär, det är ju skitpinsamt. Var ju en jätteintressant utbildning om sår och jag vill ju inte sitta och somna men jag gör ju det ändå! Och jag försöker ju verkligen hålla ögonen öppna men det går inte och jag se i kors och så tänker jag att jag bara ska blunda en sekund och så kan jag ha råkat somna till i flera sekunder istället. Borde kanske kolla upp det eller nått. Jaja nu har jag iallafall sovit ett par timmar sen jag kom hem och ska bara packa/chilla hela kvällen hade jag tänkt. Imon blir det förhoppningsvis fest, jag håller tummarna!

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0