Inflyttningsfesten

I fredags hade jag som sagt min inflyttningsfest, vilket för övrigt var den första (och troligtvis sista) festen som jag någonsin haft! Detta eftersom jag annars har Ansgar och Hedwig här, och typ 75% av mina vänner är allergiska mot katter så dom kan inte vara här, men nu passade vi på att klämma in en fest innan jag flyttat hit dom! Så himla bra! Iallafall så anlände dom runt 19-tiden och då försökte vi beställa onlinepizza vilket inte gick så bra haha, men tillsist lyckades vi och pizzan kom vid typ 20:30 eller nått haha. Vid det laget hade vi redan hunnit äta oss mätta på chips, men det gjorde inte så mycket. Jag fick inflyttningspresenter utav Marie och Silverpojken i form utav en kylväska full med an massa miniviner, och utav Ida-Lisa fick jag en picknickfilt med fåglar på och en flaska vin (jag blev superglad!)! Alla var lite segstartade för att några hade jobbat på dagen och så, men bättre sent än aldrig kom vi igång. Marie och Silverpojken hade redan gått hem då eftersom Marie egentligen var sjuk, men vi som var kvar fortsatte festen. Runt 22:30 började vi peppa lite mer och Kelly fick Krille att bonga (eller bonka som han sa haha) en halvliter öl i min dusch. Har filmat allting men tänker inte lägga upp här haha. Var iallafall jätteroligt att se på, speciellt då han började klä av sig lite för att slippa spilla på kläderna! Sem bestämde vi oss för att dra ner till BMB. Det är bra för nu har uteställena här i Västerås öppna till 03 istället för 02, så det gjorde inte så mycket att klockan var närmare 00 innan vi var framme. Vi började med en shot eftersom vi kände att vi måste tagga till lite mer, och sen drog vi in på schlagergolvet och dansade lite. När det var tråkigt så drog vi till det andra golvet och dansade och så tog vi en cider att dricka då vi kände att det var det som saknades innan vi var riktigt på g, haha. Efter det så dansade vi järnet enda fram till stängning. Det var så himla roligt! Var jättelängesen vi var ute på riktigt, så det här var välbehövligt! Roligast var typ när Krille hittade "stripstången" och började snurra runt på den helt proffsigt typ haha, alla blev megachockade! När klockan var 03 så drog vi hemåt, och jag fick springa lite till bussen för att hinna med den men det vare värt såklart. Hellre springa en minut än att behöva gå hem i 30 minuter. Det blev iallafall en himla jättefin och rolig kväll. Jag har världens finaste vänner!
 

Kommentarer
Postat av: lilla p

glitterskorna är very fab!!!!!

2013-04-28 @ 20:17:37
URL: http://lillap.devote.se

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0