It's all because of you.

Drack ju som sagt champagne igår hemma hos Marie tillsammans med mina vänner. Jättefin vare. Var ganska längesen som vi hade en "riktig" fest, men igår blev det av, och vi hade bestämt att igår skulle bli det första Bill & Bob-hänget för i år så vi var pepp. Lite filmer, som jag inte tänker visa här, avslöjar att vi både dansade harlem shake (jag var den där "masken" som ligger på marken) och hade en lite tremannakonsert till "You". Kelly kikade förbi ett tag efter jobbet och det var supermysigt. Jag försökte spela gitarr, det gick skitdåligt. Silverpojken ringde en taxi när klockan var runt halv tolv, så då åkte vi ner till stan. Jag lyckades spilla ut alla mina tuggumin på taxigolvet; bra jobbat. Hittade ett bord på Bill & Bob som vi slog oss ner vid. Efter ett tag köpte jag en öl som jag drack med sugrör eftersom jag tycker att allt blir bättre med sugrör. Silverpojkens vänner kom efter ett tag och höll oss sällis. En av dom hade skägg som jag blev fascinerd över och var tvungen att ta lite på och kommenterade det tydligen med att "det är såhär mjukt", haha. Jag gick loss på twitter och twittrade om helt privata saker, var ganska kul att läsa idag på morgonen haha. Efter att vi suttit på Bill & Bob så gick vi till Pitchers, men där var vi inte sålänge utan jag, Ida-Lisa och Krille gick och åt pommes istället, och sen så sprang jag till bussen så jag slapp gå hem. Så jäkla värt att ha ett busskort alltså. Väl hemma så drog jag bara av mig lösögonfransarna i hallen och stupade direkt i säng. Ett bra betyg för en himla bra kväll!
 

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0