You are my sweetest downfall.

Hej hej idag har jag varit i min nya lägenhet och packat upp alla kartonger som jag kunnat! Känner mig ganska duktig. Har suttit på min (MIN) balkong i min oerhört sköna balkongstol och chillat lite. Dessvärre så kunde jag inte sätta ihop min andra balkongstol då skruvarna fattades, så får väl fixa nya när jag ska på ikea om en vecka igen.
Imorgon ska jag på en utbildning, fast hade nog faktiskt hellre jobbat, tiden går snabbare då + att jag skulle fått sluta tidigare. Och jag hoppas verkligen att jag inte microsomnar imorgon för jag ska gå med en annan sjuksköterske från avdelningen och det känns ju lagom pinsamt om jag skulle sitta och somna när hon ser liksom.
Imorgon kväll blir det iallafall inflyttningsfest hemma hos mig. Det är min första, och antagligen sista, fest som jag någonsin kommer att ha hemma hos mig. Ganska spännande, fast lite nervös är jag även om det bara är mina vänner som ska komma.

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0