Det här med stil.

Jag är så förvirrad angående det här med stilar. Jag känner på något sätt att jag skulle vilja ändra min stil lite, men vågar inte. Jag hatar som bekant förändringar, och tydligen så gäller detta även att förändra min stil. Jag är livrädd för vad som kommer hända om jag går från att vara panda till att kanske har lite mer femtiotalsinspirerade kläder. Vem kommer jag att vara då? Hur kommer folk att se mig? Ja, jag vet att jag kommer att vara samma person; tycka samma saker, känna likadant och så, men alltså resten då?! Hela kulturen? Min hjärna är så twisted! Tänk om jag klär mig i femtiotalskläder, men fortfarande lyssnar på Broder Daniel, Kent, Timo Räisänen eller andra popband som jag älskar! Hur fel blir inte det? Jag är så besatt utav att sätta stilar i fack att det känns som ett otroligt brott att gå över gränserna och blanda dessa? KONTROLL borde vara mitt mellannamn. Tänk om jag en dag klär mig som panda, och nästa dag som en helt annan stil? Kan man göra så? Ni kommer såklart att säga att man absolut kan göra det, men för mig känns det som om jag tappar hela min image. När folk som inte känner mig så väl pratar om mig så benämner dom mig som "hon med det stora håret". Det är liksom jag! Vem blir jag om jag inte fortsätter att ha denna stil? Och vem blir jag om jag mixar olika stilar hej vilt? Jag älskar pandastilen, men skulle vilja blanda in andra kläder. Kanske några med färg? Kanske några med jättemycket färg?!
 
Tänk att ena dagen se hur såhär:
 
 
för att nästa dag övergå till denna stil:

TOTALT FÖRVIRRANDE! Ge mig lite tips och råd på hur jag ska gå tillväga angående detta.
(Detta inlägg innehåller tolv frågetecken. HJÄLP MIG ATT FÅ SVAR PÅ DESSA!)
Puss!
 

Kommentarer
Postat av: Sofie glad uska på infektion :)

Klart du ska blanda in det du tycker om !! Du är jättefin som du är och man ska bära det man trivs i och känner att man mår bra av ! :-)

2013-12-19 @ 18:37:15
Postat av: Lizz

Tror det gäller att ta myrsteg. Kolla lite extra på färglada kläder i affärerna och inte bara titta efter svart. Kanske våga köra ett par färgade strumpbyxor till klänningen eller till och med köpa en blå kjol.
Jag tror att du skulle fixa det galant.
Stilförändring är ingenting som sker över en natt.

2013-12-19 @ 22:22:17
Postat av: Marie

Du vet redan vad jag tycker, you can do it!:D <3

2013-12-20 @ 17:09:27

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0