Första dagen på jobbet!

Har gått första dagen som SJUKSKÖTERSKA idag! Det har gått bra, lite stressigt på hela avdelningen men det flöt ändå på bra. Kändes som praktik så. Har utbildning imon, ledig torsdag och sen jobbar jag hela helgen. Kan nog vara bra, det är oftast lugnare på helgen så då hoppas jag att komma in i sjuksköterskerutinerna ordentligt! Så, nu vet ni lite vad jag har pysslat med idag och så. Ska mysa ner mig i sängen, kolla på "Hissen" på kanal5-play och dricka lite te. Godnatt!
 
(Tejpbiten som jag har klistrat på namnskylten är för att det inte får stå att man är legitimerad förens man fått legitimationen fårn Socialstyrelsen och det tar typ 5-6 veckor!)

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0