Sista praktikdagen ever.

Har gjort mitt allra sista praktikpass EVER på min sjuksköterskeutbildning idag. Om exakt två veckor så tar jag examen. Det är ungefär det galnaste någonsin. Iallafall. Fick jättemycket beröm utav mina handledare idag och dom ville att jag skulle söka en tjänst som snart skulle bli ledig där, haha. Och min huvudhandledare känner tydligen sektionsledaren på Infektion där jag ska börja jobba, och hon sa att hon skulle ringa till henne och säga hur duktig jag var. Och jag fick höra att jag var en utav dom bästa studenter som dom haft, men det fick jag inte säga till han som varit där innan mig, haha! Så jag antar att det är bra betyg. Kändes lite ledsamt att gå därifrån idag såklart, men skönt eftersom jag kommer kunna ta sovmorgonar nästan hela kommande vecka!
Såhär såg jag iallafall ut idag på mitt allra sista pass:
 
 
Och som ni ser så har jag ändrat min design lite. Jag hade tänkt att byta bakgrundsbild också men jag provade en massa men tyckte ändå bäst om den jag redan hade så jag bestämde mig för att låta den vara kvar! I hope you'll like it.
 
(Och ja synd för er som använder explorer för min blogg ser helt knäpp ut där men det är inte mitt fel att den webbläsaren är sämst. Nu vet ni.)

Kommentarer
Postat av: lillasyster

Super tjusig header systerpyster!!

Svar: Yey! Tack! :D
Cheapo

2013-01-05 @ 00:10:58
URL: http://eklundgren.blogg.se

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0