They say that the world was built for two, only worth living if somebody is loving you.

 
 
 
Har haft nästintill en perfekt ensam-bakisdag idag! Sov tills jag vaknade, låg sedan kvar och kollade lite på serier och skrattade ihjäl mig åt igår, innan jag bestämde mig för att sova en stund till. Vaknade, gick till ica och köpte trocadero, gick hem och stekte pannkakor; himla god bakismat faktiskt! Resten av kvällen har jag spenderat i sängen, slökollat på repriser på TV, druckit trocadero, läst och spelat quizkampen som jag förörvigt är typ beroende av! OCH så har jag beställt min namnskylt tills jag ska börja jobba också! Det blev en rosa med en svart katt på, och så beställde jag två pennfodral (en rosa och en gul), och två skal till min klocka (också dom rosa och gula). Först tänkte jag att jag inte kunde ha en rosa namnskylt med en katt på men sen ändrade jag mig och typ "vafan, kläderna är ändå så fruktansvärt opersonliga så nått personligt måste jag ju ändå få piffa upp mig själv med"! Hoppas den blir fin.

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0