Förlåt att du blivit lite bortglömd.

Skäms på mig; smäll på fingrarna! Jag har totalt glömt bort min illla blogg, eller nja, inte glömt bort men jag har liksom bortprioriterat den. Har inte haft tid eller ork. Eller inspiration. Känns bara som om att jag skriver om samma saker hela tiden och lägger upp samma bilder om och om igen. Jag vet inte. Skulle tycka att det vore så roligt att kunna skriva fina och roliga och INTRESSANTA inlägg som folk faktiskt tyckte var roligt att läsa. Antar att det inte är så roligt att läsa om att jag hela tiden bara jobbar och sådär. Jag ska försöka bättra mig. Jag lovar.
Jag ska visa bilder från när min fina systeryster tog studenten i totalt ösregn, och när jag och mina vänner partajade loss på sommarfesten. Och nästa vecka kommer min fina Pop upp och vi ska på Västerås Cityfestival och kolla på The Sounds! Så fruktansvärt mycket kärlek på det!

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0