In my life.

Har blivit så dålig på att skriva här, men det är för att jag har fullt upp med annat. Gosar med R, hänger med mina fina vänner, jobbar och sådär ni vet.Dubbeldejtade med Marie och Silverpojken igår vilket var mycket trevligt. Vi lyckades kunna grilla utomhus då vädret sprack upp på kvällen, och vi har bestämt att vi ska åka till Parken Zoo allihopa! På lördag nalkas det Sommarfest på Kåren, och alla mina vänner ska vara med! Bästbästbäst! På söndagen har jag planerat att ha bakisdag deluxe och eftersom jag altid är snäll mot mig själv när jag är bakis har jag redan köpt hem juice, och sen ska jag nog handla hem lite godis också. Sen har jag så att jag klarar mig!

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0