Just another day in my life.

Natten till idag så sov jag tretton timmar. Förstår ni hur skönt och behövligt det var?! Kom hem från jobbet, somnade vid 16:30, vaknade tio minuter runt kl. 22, somnade sedan om och vaknade när klockan ringde kl. 05:30. Jag har ju så himla stort sömnbehov och måste sova minst 9 timmar varje natt egentligen för att vara pigg, men det är ju helt omöjligt när jag jobbar först en kväll och sedan dag för då blir det ju bara typ 6-6,5 timmars sömn om man har tur. Så jag behöver helt enkelt sånna här sömndagar ibland, haha. Hur som helst. Ikväll har jag tillbringat några timmar hos Marie och druckit te och pratat en massa; vardagsmys! Nu ska jag titta på "Världens största konspirationer med Erik & Mackan", tänkte ju att det verkade ju vara intressant. Au revoir allihopa!
 
(Och nej, jag har typ inte något mer intressant att berätta än såhär. Händer liksom inte mer i mitt liv, men jag är faktiskt himla nöjd med det ändå. Så om ni mot all förmdan skulle vilja att jag skriver om nått roligare så hojta till. Over and out sålänge dårå.)

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0