Vi är tomma skal som suktar efter innehåll / Distans är vår enda chans.

 
1. Idag har jag bestämt att jag ska städa/tvätta/diska/laga matlådor/duscha och hinna det på de 4,5-5 timmarna som jag ska vara vaken till innan jag lägger mig.
2. Imon går jag dag och sen är jag ledig i TRE DAGAR!!!! Har inte varit ledig så länge på en månad. Ska bli otroligt skönt.
3. Hedwig mår bra nu och är pigg men både hon och Ansgi är dåliga i magen så det är nog lite magsjuka dom har trots allt.
4. På fredag ska jag på fest och jag har köpt en svart herrskjorta att ha under mina klänningar eftersom det inte finns någon svart damskjorta. Det jag kan säga om herrskjortor är: Känns som om man stryps i dom, knapparna är SKITSVÅRA att knäppa/knäppa upp, den är (naturligtvis) inte anpassat efter att man ska ha höfter så den åker upp och korvar sig pga det. Det bra är dock att den ser himla bra ut under klänningen och det är det som räknas sådeså!
5. Jag har fått skoskav igen, precis osm förra året. Dock inte lika stora/djupa men dessa gör ont ändå. Tyck synd om mig.
6. Jag har trollhår numera och ser ut såhär efter att jag har jobbat:
 
Hej då!

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0