Den här updaten som jag lovat er...

Nu tar jag mig i kragen och visar för er vad som hände för tre och två helger sedan. Håll i er!
 
För tre helger sedan:
Min finaste systeryster kom upp till mig för att hjälpa mig att flytta. Kan ju bara säga att utan henne så vet jag inte riktigt hur det hade gått. Det var hon som satte ihop i stort sett alla mina möbler, hon som hjälpte mig att fixa kanalerna på min tv och hon som hade stenkoll på vart alla saker vi skulle öpa på ikea fanns! Hjälpte mig att välja blommor till min balkong, åt pizza tillsammans med mig på golvet och snodde allt täcke när vi delade 90-säng. Lite såhär såg det iallafall ut:
 
 
Förra helgen:
Det var dags för 25-års party hemma hos Marie och Silverpojken. Det var Silverpojken som fyllde år och det skulle naturligtvis firas! Två bra saker hände framförallt denna kväll: 1. Jag och mina fyra vänner var äntligen tillsammans igen! 2. Jag träffade R. Annars blev jag sådär kalasperfektfull och drack både kattvin, öl och whiskey. Skrattade och pratade och trånade.
 
(Killen med skägget på näst sista bilden är fina R.)

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0