Flyg du lilla fjäril.

Har haft en supermysig eftermiddag på stan tillsammans med Marie. Vi har klarat av parkhäng, tagit skydd under mitt paraply för att undvika regnet, kikat i affärer och avslutade kvällen på Cornettobar med varsin morotskaka. En perfekt torsdag med andra ord. Jag har också lyckats hitta en klänning som jag ska ha på mig på Annas student om två veckor, så nu behöver jag bara köpa ett svart sidenband som jag ska knyta i midjan på den så är det klart! Jobbar hela helgen och är inte ledig förens på tisdag igen, men har ju varit ledig i tre dagar så det ska jag nog fixa. Behövde förresten aldrig ringa till vårdcentralen för när jag vaknade i onsdags var yrseln borta. Var nog en stressreaktion då, så ska försöka ta det lugnt framöver iallafall!

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0