Viskar till dig: "Stanna"; jag tror att jag blir galen om du går.

 
Har gått och blivit sjuk. Eller ja, jag vet inte riktigt vad jag är för sjuk men har varit yr sedan i söndags och är illamående till och från. Fruktansvärt jobbigt måste jag säga. Fick gå hem tidigare fårn jobbet igår och har varit sjuk idag. Imorgon ska jag ringa till vårdcentralen har jag bestämt mig för; vill att denna yrsel ska ta slut omedelbart!
 
Gosar mest med R annars. Jag förstår inte riktigt hur man kan tycka om en person så mycket som man inte känt i mer än 17 dagar, men det gör jag. Och det gör mig så himla himla glad. Min tandborste har fått flytta in på hans badrumshylla, så nu slipper jag släpa den med mig hela tiden när jag ska sova hos honom. Det är faktiskt fruktansvärt fint.

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0