Nytt söndagsnöje: generate status på facebook.

 
Har åkt på en urinvägsinfektion. Eller, jag har haft den i två veckor men inte orkar bry mig om den då jag inte märkt så mycket av den (jag har hoppats på att den skulle försvinna av sig självt helt enkelt). Förra natten då jag jobbade fick dock kroppen nog och jag hamnade i personalsoffan med frossa, 39,2 graders feber och positiv urinsticka. Stannade kvar tills kl. 11 på förmiddagen då läkaren kommit. Blev blod- och urinodlad och insatt på en antibiotikakur som jag ska äta i en vecka. Kommer nog bli bra tillslut. Märker inte av så mycket av det hela förutom att jag har sjuk ledvärk om jag inte äter diklofenak. Är iallafall ledig tills på fredag kväll så jag ska slappa hela veckan: VÄLBEHÖVLIGT! Mden ignorera aldrig en urinvägsinfektion kids!
 
Ikväll har jag roat mig med att bada badkar (fick hem nya badbomber från Lush), kollat på "L world" och upptäckt den förtjusande sidan där mina olika facebookstatusar kastas om och omvandlas till nya. Och som jag har skrattat åt dessa; skrattat högt! Här har ni ett par exempel. Vet inte om ni finner dessa lika roande som jag gör, men jag är glad att jag iallafall är lättroad!
 
 
Alltså HAHAHAHAHA! Älskar den med Ansgar och isen. Seriöst skrattar högt just nu hahaha!

Kommentarer
Postat av: Mattias

Visste inte att du gick på lådan heller, Crazy Cat woman

Svar: Hahaha störd du är! ;p
Cheapo

2013-11-18 @ 00:32:29
Postat av: Daniella 🌙

Skrattat så jag gråtit över den sidan <3

2013-11-18 @ 01:27:08
URL: http://vapenbroder.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0