En lista som mest handlar om Umeå.

Vad har du på dig?
Batmanpyjamasbyxor och en svartvitrandig långärmad pyjamaströja.
 

Hur mår du?
Superb! Toppen! Superduper!

 

Vad önskar du just nu?
Att Umeå och Västerås låg närmare varandra.

 

 

Vad ska du göra imorgon?
Imorgon är det fredag och då ska jag och Ida-Lisa promenera runt på Umeås höstgator och antagligen shoppa. Förhoppningsvis så besöker vi ett par second hand-butiker också, och på kvällen ska vi dricka Proseccodrinkar. DÄ NI!

 

Och på fredag?
Se svaret över, haha.

 

Vad skrattade du senast åt?
När Krille fick en ”räka” i halsen, som dom säger här i Norrland.

 

 

 

Vad grät du senast åt?
Ärligt talat så kommer jag faktiskt inte ihåg när jag grät senast. Vilket är himla bra. Eller jo, grät en skvätt när jag trodde jag tappat bort min plånbok och var tvungen att spärra alla kort, men så hittade jag den igen!

 

Senaste köp?
Hyrde tre filmer på Hemmakväll och köpte en trocci!

 

Vem sov du senast med?
Min finaste R såklart <3

 

 

 

Vad läser du just nu?
”Andras ungar” av Torey Hayden. Alltså, om ni inte har läst någon av hennes böcker, GÖR DET OMEDELBART!

 

Senast sedda film?
Senaste filmen som jag kollade klart på var ikväll och den hette ”In their skin”. En liten skräckis/thriller. Låg mest under täcket.

 

Vem var den senaste som ringde dig?
Ida-Lisa.

 

Senast 3 inkomna sms?
”Förlåt! Nu byter jag om! Vill du så kan du ju alltid gå mot k så ringer jag”

”Ah det var fint där nere vid kolonilotterna där! Mysigt hälsa Ida-Lisa”

”Jo"

 
 
 


Vad stod det i ditt senaste skickade sms?
”Okej, ska försöka :)”'

 

Vem skrev senast åt dig på facebookchatten?
Mami. Hon skrev en liten hälsning från Turkiet där hon är på semester nu.

 

Vart vill du åka just nu?
Ingenstans faktisk! Vill ta vara på varenda minut här i Umeå.

 

Nästa planerade resa?
Well, ska hem till mami nästa helg. Det är väl den enda resan som jag har planerat. Sen hoppas jag att jag kan åka utomlands en vecka i januari eller så.

 

Dagens bästa.
Att jag är i Umeå hos Ida-Lisa. Enough said!

 


Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0