I'm an animal lover.

När jag var hemma förra helgen så var jag tvungen att åka ut till min moster+kusiner, som bor på landet, och hälsa på. Älskar att vara där; så tyst, lugnt och stillsamt. Precis så som dom bor, så vill jag också bo och har ju velat det sen var jag tio. Dom har en hage som dom hyr ut till två ardennerston + deras två små föl. Nu var dock bara ena stot+fölet där eftersom de andra paret var iväg på utställning, men det räckte ju gott och väl åt mig. Var ju naturligtvis tvungen att krypa in i hagen och mysa, pussa och strycka på mulen. (Har sagt det innan och säger det igen: GUD VAD JAG ÄLSKAR MULAR) Puck och Polly som hästarna heter var jättemysiga och keliga. Lilla Polly var bara fyra månader vilket var sjukt svårt att förstå eftersom hon redan var så himla stor, men om man kollar på mamman så fattar man ju att hon har en del kvar att växa.
 
 

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0