Men vad spelar det för jävla roll om det inte kan bli vi nångång, vad finns det då att bry sig om?

 
 
 
Istället för att sova så ligger jag och lyssnar på Vernoica Maggios nya album och bläddrar runt mellan olika flikar med balkonginspiration, så jag vet hur jag ska inreda balkongen om ett par månader. Ganska ovärt att göra nu men ganska kul.
 
Annars då? Jag jobbar varje dag från idag och tills på söndag. På fredag ska jag förhoppningsvis träffa Marie, men annars har jag ingenting särskilt planerat. Känns som om jag är vilse, eller rättare sagt; det känns som om jag inte hittat hem? Mer specifik än så kan jag inte vara för jag vet inte mer. Men hösten är fin och jag njuter av att sparka runt på löven när jag går till affären.
 
 
Om hundra år är du stjärndamm min vän.

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0