Ej så bortglömd som det verkar.

Förlåt förlåt förlåt för att du bara får ligga här och rutna bort! Det är inte alls min mening, faktiskt. Anledningen till att jag inte bloggar så mycket numera är väl för att jag inte hänger så mycket vid datorn nu för tiden utan mest vid mobilen. Varför inte blogga från mobilen d? Jo, för att jag får panik av att texten är centrerad. Det är fult och osmakligt, så där har ni anledningen.
 
Jag var i London förra veckan, försökte faktiskt mobilblogga därifrån men blogg.se-appen vägrade att fungera? Och jag hade inte en tanke på att jag faktiskt kunde ha loggat in via webbläsaren, men ja. Jag tänker att ni iallafall ska få se lite bilder därifrån imorgon. Förtrösta ej mina fina!

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0