12 dagar på Gotland.

Nu kommer inlägget som jag lovade er skulle komma upp i torsdags. Anledningen till att det inte kom upp då var helt enkelt att mami inte hade något internet, så då var ganska svårt att ladda upp en massa bilder, haha. Men nu är jag tillbaka i Västerås och mitt internet fungerar finfint så nu är det bara att blogga på igen!
 
Tillbringade 1,5 veckor på Gotland, vilket var totalt underbart! Det var så längesen jag var där en längre tid. Således hann jag med en massa saker, bland annat så badade vi nästintill varje dag, jag åkte på loppisar, besökte Visby, hälsade på pappa och Åsa där jag passade på att skjuta luftgevär på ölburkar. Jag har gosat med min mosters familjs hund Elton, ätit sockerkaka och helt enkelt bara varit. Och det var så in i norden skönt.
 
 

Kommentarer
Postat av: Lilla P

Så himla mysigt!

2014-08-14 @ 15:22:05
URL: http://lillap.devote.se

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0