En fin helg.

Hela Sverige har lapat sol idag. Och det är ju förståeligt; den har ju inte direkt visat sig på ett tag så det är klart att man passar på. Själv jobbade jag dag idag, men var ute en runda och gick innan solen gick ner.
 
 
Pappa och Åsa var hos mig i helgen. Fantastiskt mysigt! Vi hann med att gå på ikea, äta potatisgratäng och vegetarisk schnitzel, titta på en skräckis, traska runt på stan, fika, kolla på os och bara mysa en massa. Pappa hjälpte dessutom mig att fixa punkan på min cykel så nu kan jag nog fixa det själv nästa gång det händer.
 
 
 
Sent på lördagskvällen smet jag även iväg på Elins födelsedagsfest där alla fina jobbarkompisar var. Jag hade ingenting att dricka eftersom det inte var tänkt att jag skulle gå, men blev bjuden på jäger och hot shots och en öl. Sen bar det av ner mot stan och Hattfabriken där vi drack drinkar, shottade minttu och dansde enda tills dom stängde vid tre. Då gick vi och åt pommes på Tip Top och sen åkte jag tillbaka hem till pappa och Åsa.
 
 
 
 
Första fina helgen utav en massa kommande. Den här våren kommer nog att bli så himla bra!

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0