Hurt like bullets between these walls.

Att helt kravlöst få tillbringa en hel dag i sängen med att slökolla på halva filmer, sova lite, lyssna på radio och klappa på katterna är så nödvändigt ibland. Så idag unnade jag mig det, helt enkelt. Nu har dock hunnit med en runda till Hemköp och köpt lite plocksallad (hade seriöst kunna leva på plocksallad, jag älskar det!) och grejer så jag har gjort mig en liten blåbär/hallonsmoothie.
 
Iallafall. Tänkte visa er lite grejer som jag tycker är bra/dåliga/finuerliga/you name it. Det mesta lär komma från olika grejer jag sett på twitter (ja jag har twitter men den är låst eftersom det är mitt lilla egna krypin i cypervärlden) men ja. Here we go:
 
1. Igår när jag var hos Marie så läste hon upp en krönika för mig som går under namnet "Vi behöver riktiga karlar och män – inga jävla hen". Höll på att skrika rakt upp när hon läste upp den för det var nog det mest iq-befriade inlägget jag någonsin läst om feminsim. Herregud människan har ju noll koll på vad hon pratar om och GAAAAAH. Läs så fattar ni vad jag menar.
 
2. Favorit i repris... Precis som förra året så visades det en hårig armhåla i Melodifestivalen, och enbart för att håret satt i en kvinnlig armhåla så blev det stort ståhej om det. Här är något pucko som jämför kvinnligt armhålehår med blottare. Yeah right.......
 
3. Bra sagt på twitter om allt detta ständiga tjat om dieter, kalorier, träning och fasta... Tänk på det här nästa gång du sitter i personalrummet och vrålar ut hur lite kalorier det är i din matlåda.
 

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0