Jag ser tillbaks på mörka moln som heter ånger sorg och skam, dom kanske krossar mig en dag men till dess var det jag som vann.

 
 
 
 
 
Jobbar natt.
 
Idag har jag varit hos tandhygienisten och det gick bra. Förutom när hon kraffsade med den där kroken på mina framtänder och jag fick panik för det kändes som om den skulle lossna och det är min värsta mardröm. Men jag nöp mig själv i handen och blundade och när hon var klar så satt tanden kvar.
 
Har hejdat mig själv från att impulsköpa ett har skyhöga, superfina, platåskor på 15 cm, eftersom jag måste köpa en ny madrass vilket skulle kosta lika mycket som skorna. En freakin jäkla madrass?! Så himla opepp, men vill inte vakna på morgonen av att jag är så stel i ryggen att det gör ont att andas.
 
Jag småshoppar solglasögon, stenar och neck straps på ebay. Jag älskar solglasögon har har redan alldeles för många, men jag vill ha fler pimpade och snygga. Måste ha till varje outfit. Fyra solglasögon, fem neck straps och ungefär tvåtusen små stenar i olika färger och storlekar blir mina för bara etthundra kronor. Det känns väldigt överkommligt.
 
Jag vill gå på konsert. Jag vill vara fnissfull och ramla omkring i platåskor. Jag vill vandra hem när solen håller på att gå upp. Jag vill vakna tillsammans med någon som är min. Jag vill sitta på balkongen och dricka te i kvällssolen. Jag vill leva.

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0